Summa sidvisningar

lördag 12 februari 2011

Mänsklighetens Kackerlackor


Nu e jag riktigt sur azzå! Dessa jävla pundare måste man kunna knoppa av på ngt sätt. Nu har dom varit inne i mitt källar förråd och donat. Hur fan kommer det sig att dom kommer in i alla förrådsutrymmen på Arrheniusgatan ? Har vaktisen på Kalmarhem sumpat en huvudnyckel utan att anmäla det eller ? Pundarna har brutit upp dörren till förrådet och förstört dörren. Dom snodde en katalysator som är specialmåttad för min bil. Och det betyder att dom inte har någon nytta av den alls. Mina sommardäck ligger kvar som är på 18" BBS fälgar, hur fan tänker dom nu? Rekar dom för o komma tbx senare eller? Katten hittade jag i ett annat uppbrutet förråd så den har jag fått tbx. Jag hade besk av polisens tekniker i morse och han bara skakade på skallen när han såg hur det såg ut i källaren. Han såg fimpar och annat skit han kunde ta DNA på, men det är ingen idè sade han! Det hjälper inte som bevis tyvärr.Det betyder att jag ska fan gå ner en gång per dag nu med ett järn rör o kolla. Teknikern bara glodde på mig när jag sade det och undra om jag menade allvar. Jag sade bara att jag hatar pundare och inte har någon empati för dom överhuvudtaget.

Nu e det time för lite gym och bastu..3 vlig helg

bild = Berguddens fyr

2 kommentarer: