Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Klockan 8..6.. 0 ...2


Tio är inte bara en siffra, det är antal timmar jag fick sova inatt. Tio timmar har jag inte slaggat på år och dar, jag minns inte sista jag fick sova så länge. Jag har en otrolig harmoni i kroppen. Jag känner ett oroligt lugn och stabilitet. Jag är jag idag känner jag..Bara jag och ingen annan.... Sitter i köket och tittar ut igenom fönstren. Dom är skitiga om man sitter och tittar noga och ger fan och se lite längre bort. Precis så är det väl att man ska se livet kke. Se lite längre bort men glöm inte bort o lev i nuet. Vad är viktigt i livet och vad är det värt o betala dax priset för. Ta livet som en aktie handel.. är det värt och betala marknadspriset för en handling eller känsla denna dag. Är den värd priset priset idag? Det är och sätta priset på sitt eget välbefinnande ..Är det värt det för att jag ska må bra ?

2 kommentarer: