Summa sidvisningar

lördag 26 februari 2011

Bernudas


Ja nu e man inne i snurran igen, Bermuda triangeln är mitt liv just nu. Det är Lördag morgon och jag ska ner till skolan igen. Plugga inför tentorna som hägrar i som ett regn moln i horisonten. Dax och planera simulator körningen från New York ut, det rullar på här just nu. Igår kväll när jag kom hem så var jag satans trött att jag bara drog av mig kläderna och lacka karies staketet o la mig på skjutbanan. Ja så är man uppe igen, planerar o vara nere på navigation redan vid kl 10 så det är och ta med sig matlåda så man har lunch med sig. Ja laddar med ens stadig frulle bestående av junior soda ( välling ) och kokt ägg. jag håller mig mycket längre på det innan jag blir hungrig igen. Havregrynsgröt blir som ett jävla svart hål i magen efter två timmar.

Hemmet, skolan, gymmet.....Min Karibien resa är gjord.

Bild : Svenska Högarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar