Summa sidvisningar

fredag 17 april 2009


Fan vilket land är man uppväxt i azzå? Jag tänker på PirateBay dommen nu, böter och fängelse i ett år. det är fan inte sant. I Sverige kan man vara 12 st personer och spraka ned en tjej och alla går fria. man kan hoppa in i någons lägenhet och våldta o misshandla folk och gå fri. Vart ligger sensmoralen i allt, jag fattar inte ett dugg. men det är väl så fort ett större bolag blir av med pengar och precis som statern jagar folk som har ynka 500 kr i skuld. man ger fan i o ta dom stora förbrytarna och ger sig på dom dom små för att det kke är lättare, inte vet jag. men en sak är säker att det finns statestik på alla våldsbrott i Sverige av vilka det är som är drabbade och utövande. Men man visar inte öppet den statestiken för det kommer och skapa kaos i Sverige. Man är rädd och ta tag i problemet och blundar istället. jag tänker på den stackars flickan i gångtunneln i Södertälje. Där ser man % på hur det ser ut med våldsbrotten i Sverige. ja kalla mig rasistisk eller vad som, men jag stor fan för dom orden. Om det hade varit min dotter hade jag tagit en livstids dom på mig alla gånger kan jag lova. Men enl statestiken kanske jag med hade gått fri, för jag är själv invandrare med stora etniska problem.


År det inte dax att BRO och andra myndigheter börjar o visa vad det är som händer istället för att mörka allt. I Danmark har man gjort underskötningar på invandringen och våldsbrott/våldtäkter. Invandringen står för dom flästa fallen av dem. Lika dant i ett stort fall av våldsbrott nu i Olso. Så har vi 12 åringen i Södertälje, jag fattar inte att inte folk går man ur huse för att få ut killarna på gatan azzå. Hade det varinte min syster min dotter hade jag givit mitt liv för att få rättvisa det kan jag lova. Det speglar bara det Svenska samhället av alla dommar. Sök på "Fria Nyheter" på nätet och läs. Dom tar upp sådant som inte tidningara vågar skriva för att det skapar för mkt kaos. Nä fy fan dax och se till så att det rensas upp nu av allt jävla skit i Sverige. Jag vill att ina gudbarn samt vänner och bekanta skall kunna gå säkra på gatorna

2 kommentarer:

  1. RESPONS!!!
    Kan ju bara med sorg tycka att dt e trist att se södertälje i ett sånt förfall, har växt upp där, har även släkt ock vänner, Idag har ja flyttat iväg ock sällan elr alldrig är jag där.
    Dt är ju licksom inte min stad längre ock tryggheten är lika med noll, kroglivet är som en zoo- tripp av håriga, svettiga stöddiga snorungar vart man än vänder sig...trist ock sunkigt, minnet av en vacker stad är ett minne blott:(

    Tilly

    SvaraRadera
  2. Tollan vännen.)))))

    Håller med dig, hemskt att man snart inte längre vågar släppa ut sina barn för alla stora gäng som bildats, varav merparten är av annan etniskt ursprung, denna j-la respeklöshet gentmot Sverige ock svenskar som tyvärr en stor del av den utländska skaran har. tex Fornhöjden i södertälje där invandrare kastar sten mot polis/brankår ock även civila, ska dt bli ett Rosengård där me??
    Nu måste vi vakna upp ock inse att vi inte knappt klarar dom problemen vi har utan att vi hela tiden tar in nya invandrare till solidariska tönt telge, tur man drog från gettot, men j-la trist är dt utan tvekan...Å dom invandrare som sköter sig ock anstränger sig för att anpassa sig till svenska lagar ock seder, dom får ta mycke skit, å dt e trist o orättvist.//Tilly

    SvaraRadera