Summa sidvisningar

torsdag 26 april 2012

Ansvar

Det gnager mig mera och mera... Vad fan håller man på med på socialkontoren runt om i landet. Hur jävla inkompetenta idioter får man anställa där. Min känsla är att det sitter kärringar där i sina egna stickade tröjor, riktiga farbrobarbo kopior. Alla(h) dessa flickar som blir mördade, trotts att dom har sökt hjälp. Nu har inte jag hela fallaet i mina händer och går på det jag har på nyheterna. Men det är inte 1:a gången det händer i detta land, när skall det bli att dom faktiskt måste ta ansvar för sina beslut. Jag ser lugnt på det som medhjälp till mor alternativt med hjälp till vållande till annans död eller ngt. Dax och låta dom ta ansvar för sina handlingar för dom har faktiskt betalt för det dom gör. Kan det prövas rättsligt? Ifall det går så skall det göras.. detta får fan inte hända igen....Om det är ett hedersmord och inget annat
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar