Summa sidvisningar

torsdag 5 april 2012

Turn The Stick


Hmm vart ska man börja...Turn the stick eller vi som vänder pinne ? jag fick denna idè när jag var o handla att jag skall starta gruppen "Vi som vänder pinne" efter jag hade varit och handlat, folk är så inrutade i detta land och dom lägger verkligen ned tid på att bry sig hur en jävla pinnen ligger på bandet när man handlar. Att man skall in och peta i saker som man inte har ett skit med och göra för att följa en oskriven norm. Det är så nice och vända pinnen och vänta på en reaktion ifrån bakom varnade personen som skall lägga upp sina varor på bandet. Först kommer handen och skall vända tbx pinnen och ställa världen i ordning.. Kan vi kalla detta för "ICA Autism" eller.. Man rör inte pinnen och skapar kaos i kön. Folk kan gå vilse efter sitt besök i affären pga att man har brutit ett mönster. Men åter igen till pinnen och handen... Då tar man och vänder tbx den och tittar på personen, så får man blicken som att man har hånglat med Margit Phålsen och gått ut med det i Aftonbladet.Vad fan pysslar du med står det i deras ögon! Så säger man mkt vänligt att " rör inte min pinne, jag vill ha den så" Och så kommer kommentaren..Men pinnen ligger ju fel..Ja ja WTF enligt vem ligger pinn fan fel..Enl instruktionerna man läser på innan man går in och handlar eller det man fick lära sig på hemkunskapen ? Bryt mönstret och skapa en reaktion..Turn the stick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar