Summa sidvisningar

måndag 10 maj 2010

Finsky Lådalainen


Japp o Hejje...

ja nu packas det för fullt hära, det blev lite mera lådor än jag trodde. Två vändor till ön e ett måste så att säga. Men det kke ger en extra tur till lövet för mat o vin ;). Jag ska tbx till ön i slutet av månaden och besikta bilen och sedan sälja den i Juli e det tänkt.

Så nu till mitt förra inlägg, blogg, klagomur samt dem anonyma postitlappar. Jag mailade ansvariga på skolan var hon hade fått reglerna ifrån och om hon kunde vara så snäll och dela med sig av vad som stod på dem. Men nu har det rullat på en vecka och det är knäpptyst på i moderat kompassen.
Hur ska man tolka detta, orkar hon inte dela med sig eller finns det inga skrivna regler för högskolan? Jag har nada aning måste jag säga, men det känns som att nu ska det vara lite pay back time. Men jag hade tänkt o dra vidare detta till tidningen om det inte kommer någon respons alls på detta. Jag menar att om man säger ngt till en elev så ska det vara enl högskolans stadgar o inte ens eget tycke bara. Ganska så konstigt att man säger att jag itne har förkunskaperna på ngt jag redan har gjort i två år, jag får bara inte ihop dee.

Så nu tbx till lådorna..finnen håller låda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar