Summa sidvisningar

onsdag 11 februari 2009

Trehundrasetiotvådagarkvar



Japp jag vet vad ni era små läsare tänker nu! Att den där finnen bloggar lika offta som politerna går på sina betalda möten. Men har inte bara haft lust o sätta mig o skriva ngt. Det händer saker i livet varje dag, men att det skulle vara ngt o skriva om vette fan.

En dag kvar tills lång lovet börjar, ledig i en hel vecka. Hur ska jag spendera den veckan här på holmen då? Jooo plugga lite eller mkt ska det vara. Fan nu när man har chansen så e det väl bara o sätta sig o kke komma i fatt lite och ligga lite före.

Men först så ska jag åka till Stockholm och smuggla över två finska svampar. Ja det e mina kära syskon som skall komma hit. Jag fyllde år i helgen som var, men på La Hotella Penthouse Villa så finns det inte så mkt platts för o köra rodel på. Så dom kommer denna helg istället, ska bli skit kul om man säger så.

Jag hade juste besök här av Vd på Backmans Inn samt lektorn På Scanias UngdomsBorrnings Universitet. Som vanligt blir det röjja här. Man får vara som en handledare i pingings åt två mogolida pojkar som ska lära sig o spela pingis när dom dyker upp. Fan man har fullt upp vill jag mena. Mina kära husvädrar var här o åt samt folk från skolan. Vill tacka er som var här och firade mig än en gång.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar