Summa sidvisningar

måndag 12 januari 2009


WasaBrass skaka tass med en blindhund.


WTF tänker folk med? Folk samlas på gator o torg för att protestera emot Israels bombningar emot Gaza. Men WTF Hamaz ledare sitter i Syrien o säger till sina soldater i Gaza o öza på bara. Jag kan inte sluta o garva. Hur fan kan man vara sååå puckad? Vad fan Muhammed, chefen säger att vi ska skicka ett par missiler till med allting på, extra vitlörk på, då skickar vi brozzan. Det måste vara jävligt lätt för Hamazz och mera zzzzzzzz (för dom ligger fan 1000 år efter i utvecklingen) att säga till sina marjonetter att öza på när deras egna familjer inte blir drabbade. Så sitter det ett par lingon o tycker att nu fan skall vi samlas o demonstrera för bombningarna i Gaza. Säg åt folket i Cuba o skicka ett par robotar emot Florida så ska vi se vad som händer. Är det synd om dom i Havanna då? Jag kan säga att utan o vara en stor spelare att Havvana är en låg Oddsare. Ok då samlar vi 10 000 personer på Segel o skriker lite, fan att USA bombar Cuba. Det är inte rätt mm. Går man o käfftar med ngt större så får man stryk så är det bara.


Nog om skitet söder om alperna där ap gränsen går. Annars så har tiden på holmen rullat på like hell. Jag har varit ute med Bulten ( en klss polare) ute hos hans föräldrar ute på Fögle som ligger ute i Ålands skärgård. Måste bara säga att 4 timmar ute i Fögles skogar gjorde the shit. Fan vad utvildad man är efter en sådan promenad. En åter resa till Fögle är ett måste så är det bara. Tack o kram Bulten..Jag e skylldig dig en *S*


Så en tanke till mina Hestar på MDB miss u all hoppas vi synes igen.. Ni ligger mig varmt om hjärtat.


Ps Att lillis o Majja bråkar om vem som sade att dom älskade mig först, får t.o.m zebb Mc att smällta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar