Summa sidvisningar

tisdag 6 januari 2009

Finska Slippsen


Tbx i Penthouse efter juldagar och nyår. Shit vilka goda minnen jag har, har varit så sjukt kul faktiskt. Har spenderat den mästa tiden med min lilla syster o familj. Känndes lite tomt och komma till baka hit helt solo igår. Saknar dom i Hammarby faktiskt.


Jag och min svåger var en ride på ikea igår, jag hittade en massa små saker till köket samt 6 st rövinsglas. skulle inte ha köpt dem just nu för jag har en vit månad o e så sjukt sugen på ett glas rödvin. Måste fan ha en vit månad nu efter hela decembers festande. Jag har tagit en detox kur med röbets juice för att rensa levern, smakar skit men vad fan.. bara o bita i. Men det bästa av allt jag hittade var ett knivställ. Japp ett äkta finst knivställ. Vi finnar har bara kniv med oss på finare fester och alla e svarta eller med röda handtag. Jag hittade det ultimata knivstället för en modemedeveten finne eller är det för en jack the ripper som e bög? Nja jag tar det som att det är för finnar som är modemedvetna i alla fall. Bättre för min bakre del då. Tänk er en kniv för varje fest. Jaaa en gul för påsken, en röd för julen osv. Man tar på sig en gul slipps eller fluga till påsken o den gula kniven åker med. Shit jag tror inte att Mr Ikea har fattat vad han har skapat.

Det kommer o bli så lätt att få ngt att tala om på festerna! Ser man en snubbe med en gul fluga eller slipps, så säger man bara! jasså du valde den gula med tillbehör ;=) Så är samtalet igång, men risken för finskt remi ökar. Om man säger så här att man börjar o surra om ngt o blir osams så har två finnar en varsin kniv i ryggen. Det är en finsk remi...!


Ps...Den som håller diskborsten ren, får sällan bubblor på toppen

1 kommentar:

  1. Hahahahaha du e så fucking UNDERBAR!!! VET du att ja å exet hade en blå vit tunna utanför fest lokalen när vi gifte oss förresten?? "Knivar lämnas här"... :o)

    Behöver ja tillägga att han va finne??? Pöss!!

    SvaraRadera