Summa sidvisningar

söndag 27 april 2008

Våren Är Här Nu


Hej…!
Dagarna flyter på här på torra land. Tyvärr inte som jag riktigt planerat men i alla fall. Jag har mkt strul med bilen just nu. Kopplingen ska bytas samt turbon, det viste jag om… men att det gick av ett par pinnbultar till toppen hade jag inte räknat med alls. Så nu är toppen urlyft ur bilen o ska nog bytas… Det är min vanliga tur eller otur om man kan säga så.
Jag går runt o funderar mkt kring livet o vad man ska göra..tankar kring kärleken osv.. Tankarna snurrar runt ganska så mkt nu, är det för att man har så mkt tid över för dem just nu? Är det dags för tränings koman nu igen? Jag funderar mkt på framtiden med eventuellt blivande familj osv..! Känns som att den tiden börjar o närma sig med stormsteg på ngt sätt. Har nog aldrig varit så redo för att” sätta mig ner” För det måste väl vara meningen med livet o hitta en partner o bilda familj.. så ser jag på det i alla fall. Jag var med en vän på berget igår, ja faktiskt nykter… Jag kännde att vad fan gör jag här? Jag ska vara med någon jag älskar o ska dela helgen med henne..Helt malplacerad på ngt sätt.. Nej krogen e passé för min del..Det var kul o träffa lite folk man inte har surrat med på ett tag, men i alla fall..! Inte min väska just nu i alla fall.
Flyllborg närmar sig o det är ett säkert vårtecken eller hur? Ännu ett! är att jag har hämtat min cykel o nu ska det trampas like hell…Dags för tränings dagboken igen o strukturera upp träningen lite. Försöka att hålla lite form här med o inte bara på båten.
Ps.. Det kommer alltid ngt bra ur det dåliga, lyft fram det som är bra o sänk det dåliga..

2 kommentarer:

  1. Hammaren på den blåa tummen, spiken i kistan...nageln i ögat, århundratets analys, smart klok och helt underbar är du...
    Later...
    Göran

    SvaraRadera