Summa sidvisningar

fredag 11 april 2008

Torra Land


Hallo!
Nu har det gått ett par dagar sedan jag mönstrade av. Trodde att det skulle bli lite jobbigare faktiskt, för att dom ombord sade att det skulle bli tuffare. Jag åkte till min kära lilla syster i Stockholm o landade mjukt o chill här. Har spenderat dagarna med o handla lite kläder, var o käkade sushi lunch med min svåger och hans systers sambo. Jag var såå sugen på sushi för jag väntade i 60 dagar på att få lite firre med wasabi o soja. Jag han gå och gå o klippa mig då jag fick bort min Bobby Ewing frissa..det var ju typ tre månader mellan besöken. Så kontentan av det hela blev ett par nya tröjjor en nice hair cut i en svullen kista efter 24 bitar sushi.
Sedan på kvällen var jag hos min kära granne Pentti o hans sambo o käftade av mig lite för att sedan dra iväg o käka lite koreanskt med en vän. Maten var helt ok..så det måste ni testa..jag kommer inte ihåg vad det hette.. men gott var det.
Idag så skiner svettbollen så nice och det är verkligen vår i luften. Jag o syrran var ute o gick en timma runt om där hon bor. Men i morse så åkte jag ut för ett av hennes försök igen..ja så har det alltid varit..Lille syrran kommer på ngt sätt att ta bort ngt från hyn o då måste jag ställa upp. Det började för många år sedan när jag hade ngt på ögonlocket o jag fick lägga mig på köksbordet under lampan o syrran kom med nålen o skulle peta bort den.. Och nu så har hon färgat mina ögonfransar samt ögonbryn, lite mörkare. Vad händer nästa gång? Måste till lägga att lille siss är hudterapeut. Så lite lugn kan jag vara.
Imorgon ska jag tbx till tokstan för att träffa lite vänner o ta en reding fylla..det blir den första fyllam på tre månader..undra hur det ska gå..kommer jag o leva på söndag? Haha
Jag önskar eder en riktig god helg osv..för det ska jag ha

Ps För att man känner sig tom så behöver man inte vara pantad, sade flaskan…

2 kommentarer:

  1. Va e d för något du har knäppt kort på?? Jag ser nästan framför mig hur Kevin Costner har bott där sedan 1995 och inspelningen av filmen avslutades :D

    SvaraRadera
  2. *s*
    Så han var sushi-tokig!?! hehe
    Hoppas det smakade underbart, för det gör det juh! ;o)

    SvaraRadera