Summa sidvisningar

måndag 14 april 2008

En Jordad Helg


Hej igen..!
Måste säga att jag har haft en super helg. Jag var ute o käkade texmex i fredags. Jag hittade en juste mex restaurang på Ringvägen..mkt liten med bra. Sedan efter maten tänkte jag att en lite bar runda o praktisera som grogg hagga för en stund var passande.
På lördagen var det dags för den stora dagen, jag skulle ner till tok stan för lite fest med polare. Jag skulle träffa min lilla soulie ( löve you). Guran kom med rödafaran o plockade upp mig hos syrran. Sedan drog vi ner till lök city o fikade med Homer.. Saknar folket man känner, men inte stan måste jag erkänna.
Stan är den samma trista o gråa,skitiga.. på ett sätt osammanhängade. Finns igen harmoni i centrala Södertälje… vad tänker ni på politiker..? Pundare o alkisar hänger nere på stan o ger ett tråkigt intryck. Kan det inte bli lite mera som i Finland så att poliser skickar iväg dem från centrum så att barnfamiljer mm slipper o se skiten.
Ps.. I lördags så hände en mkt rolig sak..helt sjuk som typ bara händer mig.. Ska ta ställning till om jag ska trycka ut den på bloggen.. Men en sak är säker..Man lever bara en gång i ni som läser detta..Tänk på att gör det idag, imorgon kan det vara försent..
Hoppas ni får en bra start på veckan.. För det har jag

Nanno Nanno

4 kommentarer:

  1. wow.. jag knep 600:e platsen också!!!! :)

    Nu tycker jag att jag förtjänar 2 öl!

    SvaraRadera
  2. oj oj... plats 700 till henke, jag rular!!! :P

    ska vi slå vad om vem som kniper nästa rekordplats?

    he he

    SvaraRadera
  3. Knep nyss 800:e platsen...
    I´m a big fan of tollan....

    behöver jag säga att det var jag som var nr 500...?

    he he he

    SvaraRadera
  4. Ja vilken topplördag! Gryymt kul - som alltid när du är med =) Vi kör en repris inom snar framtid! Löv ya!

    SvaraRadera