Summa sidvisningar

måndag 3 mars 2008

Min Soulie
















Jag har en mkt kär vän! Vi är som hand och hanske...ölkran och ölglas.. Ja ni vet vad jag menar...

Vill bara tala om att jag är så himla super glad att jag lärt känna henne för ett par år sedan..Och det var bara av en lite slump. Vi började och surra lite på nätet och insåg att vi är fan grannar.. Bästa grannar till och med...!! Jag kommer aldrig att släppa taget om min Soulie, för hon har kommit för att stanna. Jag blickar tbx till den fest vi hade hemma hos henne. många roliga stunder, ploppar upp då och då.... Specielt när vi var på väg till olgas.... När jag och N gick o grabb snackade lite ( skrattar )..... Hoppas vi får sånna roliga stunder ihop massor av gånger min Soulie...Löve ya... Kommer alltid att finnas där när du behöver..glöm inte det...!

Ser fram emot " The Partey " när jag mönstrar av...

Jag ser fram emot en speciell dag i sommar... Ska bli så skit skoj, ja allt...! Kommer inte finna några ord för den dagen i alla fall...! .... U make your big brohter happiiii...


Med min soulie har jag lärt känna några nya vänner, som är super grait dom med.... En av dem har jag träffat tidigare och hon e bra rolig samt spontan.. Galna saker kommer upp på msn, så skulle vara sååå typiskt henne.. Sitter o garvar för mig själv åt den figuren ibland.! Kul att vi har fått kontakt igen..=).. Många har morgonradio till kaffet jag har henne och det är super =)..Tummen upp för dig.. ME..


Vi Syns På Festen........

Ps.... One Hart For Lisa And Bart

2 kommentarer:

  1. Kommer aldrig att släppa taget om dig heller soulie! Bra vänner växer inte på träd direkt... och en soulmate hittar man ju i princip aldrig! Jag kan skatta mig lycklig som har dig - världens bästa vän! Vi har nog väldigt mycket kul att planera framöver =) Du och jag Emil... Nu och för all framtid. Me love you!

    SvaraRadera
  2. Hola carnal. Du har alldelles rätt
    bra vänner växer inte på träd. även om man inte hörs av på ett tag så vet man att dom riktiga vänner alltid finns i närheten när man behöver dom. Alla har en skydds ängel! Men det vi brukar glömma att en del av dom änglar finns nära i form av riktigt goda vänner, dom har gått igenom alla svåra stunder som vi hamnat i. Men alltid lyckats att styra oss rätt. Jag vet att jag har en skydds ängel som vakar över mig. Och en del av dom änglar är mina vänner.

    Såsom man respekterar, förstår, bryr sig om,finns till hands, och stöttar sina vänner. Ska man göra med sin partner! Men av någon anledning så glömmer människan att ta hand om sin kärraste på samma sätt. Man kräver mer... Varför??? Fel fel fel. Respektera och Ta hand om sin partner på samma sätt som man gör med sina bästa vänner.
    Och nu blev jag djup här. he he
    Stay gay and shaved my finska vato friend

    SvaraRadera