Summa sidvisningar

torsdag 14 februari 2008

Guldfisken....


Ja detta är min första blogg i alla fall. Ja vad gör jag då? Jo sitter på en kemtanker och har min sjökaptens praktik. Jag ska vara här till i slutet av mars o början på april. Destinationen är Luleå och vi har åkt från Brofjorden....det tar ca 3.5 dagar. Just nu passerar vi inloppet till Rostock och det är ganska så mkt trafik..

Idag så har jag haft en del sms trafik med mitt ex. Först så idag så 4 jag ett massutskick av valentine gratulationer eller hur man nu ska säga det. Jag önska att du 4 en massa kramar idag bla bla bla..av vem måste jag fråga? Ganska så hånfullt av henne och respektlöst, vad fan det är tufft nog och vara på en båt i en och en halv månad utan en kram, så får man en sådan passning! Jag blev ganska så sur måste jag säga.

Sedan fortsätter sms trafiken lite till o så kommer veckan bomb. Exet skickar att hon har fått en ring som är värd ca 2700 kr med en diamnat på ( världens finaste enl henne ) och sagan i denna ring är! att hon fick den av en snubbe som hon har kännt i två tre veckor. Men till detta tillhör att hon glömmer ringen på donken och börjar o böla inför honom... Håll i er nu.....Han köper en ny till henne som hon får välja nsjälv hahah. Vem ska man ställa på pallen nr 1 för patetiskt vm nu? Exet som tar emot en ring av en snubbe som hon har kännt i två tre veckor och sumpar den o börjar o grina eller snubben som köper en ny till guldfisken?

Och allt detta får jag kastat i nyllet pga att jag tyckte att det var osmakligt o respektlöst , hånfullt att skicka ett valentine sms i massutskick till mig.....!

Citat... "Ja det är sjukt att det har blivigt en sådan diskution om det som har hände. jag hade dåligt samvete som fan just.. Läste ditt mess och ville bara påpeka vad som är hånfullt, eftersom jag var mitt i det som hade hänt,att jag glömt en dyr grej på en toalett. Men ditt mans ego ser inte det..." jag blir mållös måste jag säga... det som hon har glömt är förståndet.

Och hon blev galen på mig för att jag inte vill förlova mig med henne ? Att en ring kan betyda så mkt...?

Nu måste jag knoppa för att jag ska upp och jobba imorgon bitti...

4 kommentarer:

  1. Det här va det värsta jag hört på länge!!

    Stoppa henne i Guldfiskskålen så kan dom båda surra runt där tills dom blir om möjligt än mer tokiga och hjärndöda båda två vet ja!!

    Kan inte annat än bara BEKLAGA att denna tragiska människa överhuvudtaget inte har någon självrespekt eller klass och def. inget omdömme alls!

    1)Hur kan man VILJA sälja sig så billligt?? TWICE?!

    2)När Karma sopar till dig i ansiktet ska du inte börja grina- utan VAKNA UPP!

    3)Kaka söker Maka- "blubb blubb" och tack och LOV att DU inte e en fisk Antti, du underbara människa!!
    ;)


    *LOVE n SUPPORT*

    SvaraRadera
  2. måste ha varit en liiiten diamant..eller möjligtvis en cubic zirconia-sten för det priset :-) tänk på våren, broder!

    SvaraRadera
  3. Hon är verkligen inte värd dig. Tur att du upptäckt det här nu. Men man måste ju garva åt henne, shit vad liten hon måste vara...

    SvaraRadera
  4. *skrattar* Jadu hjärtat vad ska jag säga, jag ärinte direkt förvånad... Men å andra sidan kanske du ska vara tacksam över allt hon ställer till med, blir ju så mycket lättare att gå vidare då...
    kram kram

    SvaraRadera