Summa sidvisningar

onsdag 3 oktober 2012

Mera Träing

Hej.. Ja nu var det ett tag sedan ja skrev ngt här. Oj vad tiden rusar iväg,man hinner knappt med. Sommaren dundrade förbi med en massa löpning o kärlek. Vilken härlig sommar jag har haft. Total ledig i 2 månader med bad,löpning bråka med ungar osv. Nu så är gym säsongen i farten igen och löpningen ligger lite nere pga en skada. Jag lider ngt fruktansvärt av att inte kunna löpträna som jag vill o de bara drar i benen när jag är ute och går. Jag vill springa men tyvärr så får jag ej.. Men nu så ska det ändras lite till i kosten, det skall bli PALEO under vilodagar och LCHF på träningsdagar. Kacl intaget skall ligga runt 2500 på vila och 3500 under träning, så får se vart det bär nu. Måste säga att sedan jag satte igång med fastan på 16 timmar per dag så mår jag otroligt bra. Inte en Losec sedan maj o svullen buk är borta helt o hållet. Jag kommer nog aldrig att återgå till att äta mat la Svensson style igen, det kommer nog inte funka rent mentalt nu. De skulle kännas som att jag förstör min kropp på ngt sätt. Jag inser att det behövs inte att äta så. Frulle är gott om man är på hotell osv, men jag avstår och väntar in lunchen. Från min vikt runt 85 kg har jag klivit ner till ca 79 och blivit starkare känner jag. Jag har nog lagt på mig muskelmassa o därav den lilla vikt minskningen tror jag. Man får ju ta med att jag e fan snart 42 bast o kör på som vanligt o mår bra som fan. Har en bild ifrån någon i början av min fasta till nu för en månad sedan. Och det är nu man ser skillnad, jag kan rekommendera er som skall göra en resa i träningens värld tar en bild i början o sedan en till någon månad senare. man ser skillnaden på en gång då och ja det är en boost för en själv och kan vara en boost för andra som ser bilden. Lycka till med eran träning <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar