Summa sidvisningar

torsdag 5 juli 2012

God FM all... Ja nu är det dax o få ner lite rader igen. Reflektioner på mitt liv sen den senaste bloggen var att jag inte har behövt ta en enda Losec sedan Maj. Jag mår skit bra i magen och inte sur alls. Förr kunde jag inte ta en kopp kaffe på morronen utan att behöva gå på muggen o en sur mage efter, ja de kke beror lite på sociala förhållanden med. Men i det stora hela så är det en mkt stor förbättring. Nu hinner min mage o tarm jobba på det den har och faktisk rensa sig själv utan att behöva jobba hela tiden med att knåda mat hela tiden. Blodet som skulle ha varit i magen för o knåda mat kan nu vara på andra ställen som att rensa lymfa, passera loberna oftare, njurarna kan jobba med sitt o rensa kroppen o levern får jobba med o rensa slagg i lugn o ro. Man låter organen vila emellan åt. Och det låter fan bra på ngt sätt, för istället att dom skall jobba konstant under det vakna tillståndet med att ta hand om det vi stoppar i oss. de kke är en fix ide hos mig mm. men jag mår skit bra just nu och kommer inte gå tbx till " normala ätande" fastan ger kroppen o städa undan. Nu har jag tappat bort antal veckor jag har pysslat med detta. men säger i slutat av Maj så ligger man ganska så bra till tror jag. Nu bär det av till gymmet ..Ohh jaaa på fastande kropp o det funkar skit bra. jag tar lite BACC innan bara.. Nu kör vi...löve till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar