Summa sidvisningar

lördag 2 oktober 2010

Ping In The Box


Rövin..musik..tankar...spelning...Simon Harris..Sexy..Lady... Ja de de som finns nu.

Ja så ser det ut just nu... tentorna närmar sig..Astro Pos fix den närmsta tentan.. Stirra på en stärna,planet mm o ta ut en pos med de.. Har setat med det nu i två dagar o det känns cool.. I M-hamn skolan tyckte dom at man ska ha gjort en matte kurs i trigonometri innan. Förstår inte varför bara... Lite OLD Facion bara kke. Det e kke därför en överstyrman som e ifrån Åland och skolad ifrån Åbo går i min klass nu för o läsa upp till Kapt. De var kul o hör ifrån honom varför han valde Kalmar. Han sade att i Åbo hade det tagit tre terminer , madens Kalmar med deras block system fixade allt på två..Och Åland var ABSOLUT inget alternativ enl honom. Han frågade mig varför jag hade bytt skola o jag förklarde för honom varför. Så sade ah bara...Dee e såå de eee.... Åland hänger inte med i utb längre..bra att du bytte skola ifall du vill ha jobb.. Och han är över styrman på ett stort rederi.. shit vad nice det kändes måste jag säga.

Ps...

fan vad trist de e o inte kunna lägga upp bilder mera.. har blivit lite av en sjö nazist måste jag säga..gillar o ta kort på olika fyrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar