Summa sidvisningar

fredag 29 oktober 2010

Fredag I LasKalmares


Tjo..

ja då var det dax igen.. Ja en ny fredag och det är bra, ett sweet tecken till att man lever om man inte känner det. Nu ligger ring filén i ugnen med ost och tomater.. mitt fina Indiska ris är kokat och ligger i kastrullen med en handduk under. Ska bli nice med lite käk känner jag. Afterhouers ligger på i bakrunden och dunkar på med skön trance, man blir lite festa sugen nu azzå..Men det får vänta ett tag till.. hade inte så mkt kvar o leva för när jag hade degat in alla räkningar o.s.v. Det skall bli en utmaning tycker jag.. Hur jag skall klara mig på 1300 kr på en månad. ja man får inte så mkt över när man lever på Centrala Svält Nämnden.

Önskar er alla en 3vlig helgaaaaaaa pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar