Summa sidvisningar

måndag 14 november 2011

Rasismens Baksida


Min morron började kvart i sex..Jag vaknar över en timmas tidigare än jag ska upp.Det måste betyda att jag la mig för tidigt igår kväll. Japp jag har fått över 8 timmars sömn inatt. Finn jacken ville bara upp så det var bara o stiga upp o dra ner till fritidsgården " Skrotet" och köra en morron promenad innan frullen. Jag klär på mig, tar mina löpar skor i näven och vandrar ner. Jag sätter mig på löpbandet och skall ta på mig kalori sulorna när det sticker till i arslet, vad fan tänker jag..! detta gjorde ont. Täller mig upp o kollar om jag har suttit mig på ngt. Men nej..löpbandet var rent. Satan tänkte jag..Jag har fått en finne i arslet, eller på skinkan om man skall vara precis.Men då kommer min undran... Hur kommer det sig att finnar är röda och bleka. Detta var en fjortis och den var ej redo för att klämma. Då vill ja med att det är en Indian... För dom bor i områden ditt inte så många vill och får komma in i. Det mesta kommer ut och inte in. Staten lägger inte så mkt stålar på att hålla det rent..det är upp till markägaren.. Så det måste vara en Indian..Inte en Finne...

1 kommentar:

  1. Om du inte blir styrman så kanske du borde satsa på att bli världsmästare i särskrivning. Känner bara ett par 12-åringar som är värre. :D Men en vuxen man?? :D

    SvaraRadera