Summa sidvisningar

tisdag 17 maj 2011

En Tenta Kvar


Ja nu har så nästen ett år rullar på i Kalmar och jag är fortfarande mkt nöjd med mitt beslut av att byta skola. Det har blivit lite saker som jag inte hade räknad med. Kommer o ta lite längre tid o bli klar här, men jag får mera kött på bena och kvalitén på utbildningen är mkt bättre. Nu är mina praktikplatser klara, jag kan inte vara annat än mkt nöjd. Första vändan ska jag på ett Ro-Ro fartyg som går emellan Göteborg och Immingham. Efter det så ska jag vara i land c:a två dagar för att kliva på en ACL båt det är Ro-Ro med och dra över Atlanten för satt se USA. Det ser jag fram emot riktigt mkt. Acl båtarna är riktigt stora ( återkommer med bilder). Sedan är det dax o ha ledigt i en månad och vänta på nästa tur. Wallenius bil båt blir den sista i närmare tre månader, dom har sina turer över hela jorden. Senast jag kollade upp fartyget så hade dom varit i Australien och på g till Korea... Så det ska bli riktigt skoj. Och så kommer träningslägret igång på riktigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar