Summa sidvisningar

onsdag 17 december 2008


Rappotering..!
Shit nu händer det mkt, eller det har varit mkt i alla fall. Jag har hunnit med en lucia kryss med Mondaybar… Det är ett måste, fan vad skoj det var. Nästa fest är planerad till juldagen ifall man är kvar på landbacken så att säga. På lördagen hade vi en lite herrmiddag här på de Penthouse. Det var en mkt lyckad middag måste jag säga. För när jag kom hem, igen så var alla köksluckor borta. Dom kom till rätta dagen där efter för det var lövet som hade alla luckor från middagen.
Så har veckan rullat på o det är inte många dagar kvar tills det är över för denna termin. Allt har funkat bra förutom matten. Jag pallar inte med våran matte lärare azzå.. det gååår bara inte.
Idag var jag på besök hos farbror Dr pga. min andning, den strular lite. Jag får tungt o andas o har on ti bröstet så det var dags o kolla upp det idag. Jag var ute o kutade igår o kände inga större problem så det e ju inte fel på hjärtat i alla fall. Men i morron ska jag in på flera provtagningar o träningsförbud.

Thats all 4 now

3 kommentarer:

  1. Men Baybee..e du sjuk??? Förresten, lägg till mig på msn igen, för ja lyckades radera kontakter av misstag!!! :o(

    Hej hopp!!! Sandra Dee

    SvaraRadera
  2. aj då. hoppas det ordnar sig med ontet ditt!

    SvaraRadera
  3. Ja det skall väl lösa sig! proverna får visa vad de e o sedan kan man börja oroa sig =)

    SvaraRadera